خدای بعضی ها(دل نوشته)
 
روانشناسی کودکان استثنایی دانشگاه سمنان
 
 

سلام بر تو که هستی خدای بعضی ها

همیشه حوصله داری برای بعضی ها

سلام گویمت ای دل یا خداحافظ؟

بشو تو پارتی من خدای بعضی ها

و با تمام وجودم صدا کردم تو را

قبول می شود اما ادعای بعضی ها

تو تا همیشه خدای عزیز قلب منی

تو شاهزاده و من هم گدای بعضی ها

همیشه هست سؤالم ز تو چرا گشتم؟

در آفرینش عشقت فدای بعضی ها

چرا تو محل به عشقت نمی گذاری آه!

پیاده می دوم و پا به پای بعضی ها

خدا کند که دوباره بگیری دستم را

و من قرار تو باشم به جای بعضی ها

 



نظرات شما عزیزان:

masoud
ساعت21:23---7 تير 1391
very nice
پاسخ:mer30


آشنای غریبه
ساعت12:19---28 خرداد 1391
جالب بود

elahe mohamadi
ساعت10:15---16 خرداد 1391
شعر زیبایی بود.مرسی
پاسخ: لطف داری دوست عزیز


یه دوست
ساعت12:47---15 خرداد 1391
ممنون

....
ساعت9:13---10 خرداد 1391
ممنون سعید شعرواقعا زیبایی بود
لطف داری عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 9 خرداد 1391برچسب:, :: 17:5 :: توسط : سعید ماهیگیر

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روانشناسی کودکان دانشگاه سمنان و آدرس s.psychology90.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 137
بازدید کل : 49442
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 184
تعداد آنلاین : 1